REGULAMIN STRONY INTERNETOWEJ

SPÓŁKI SOLUTION PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Przedmiotem Regulaminu jest określenie warunków i zasad korzystania ze Strony.
  2. Podmiotem będącym właścicielem oraz administratorem Strony, a jednocześnie podmiotem realizującym Usługi jest Spółka.
  3. Warunkiem korzystania ze Strony przez Użytkownika jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu. Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie w widocznym miejscu na Stronie.
  4. Podmiotem uprawnionym do wykorzystywania Strony jest wyłącznie Spółka.

DEFINICJE

Pojęciom stosowanym w niniejszym Regulaminie nadaje się następujące znaczenie:

  • Spółka lub Usługodawca – spółka Solution Partners Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Pańskiej 98/104, 00-837 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000533971, NIP: 7010456484;
  • Polityka Prywatności – Polityka prywatności Strony, publicznie udostępniona na Stronie;
  • Regulamin – niniejszy Regulamin;
  • RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
  • Strona – strona internetowa pod adresem http://www.solution-partners.pl/;
  • Siła Wyższa – oznacza jakiekolwiek zewnętrzne zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, które było trudne do przewidzenia lub któremu nie można było zapobiec bez niestandardowych działań lub nakładów, co obejmuje między innymi zamieszki, strajki, konflikty zbrojne, stany nadzwyczajne, stany wyjątkowe, klęski żywiołowe, epidemie, pożary, zalania;
  • Usługi – określone w §4 Regulaminu;
  • Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca ze Strony.

POSTANOWIENIA OGÓLNE I WARUNKI TECHNICZNE

  1. Właścicielem Strony jest Usługodawca:
  • adres do korespondencji: Solution Partners Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy: 00-837) przy ul. Pańskiej 98, lok 104;
  • dane do bieżącego kontaktu z Usługodawcą:
  1. adres poczty e-mail: office@solution-partners.pl;
  2. numer telefonu: +48 503 864 444.
  3. W celu prawidłowego korzystania z funkcjonalności Strony, niezbędne jest spełnienie poniższych warunków:
  • połączenie z siecią Internet,
  • posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet,
  • korzystanie z przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę www, obsługującej język programowania JavaScript,
  • posiadanie adresu poczty elektronicznej.
  1. Strona jest ogólnie dostępna dla wszystkich Użytkowników, w sposób umożliwiający otworzenie w przeglądarce internetowej i swobodne przeglądanie treści, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w niniejszym paragrafie.
  2. Spółka wykorzystuje Stronę w celu świadczenia Usług dla Klientów.
  3. Użytkownik jest uprawniony do korzystania ze Strony wyłącznie na własny użytek osobisty, w celach innych niż komercyjne.
  4. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania ze Strony zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  5. W ramach Strony zabronione jest korzystanie przez Użytkowników z wirusów, botów, robaków bądź innych kodów komputerowych, plików czy programów w szczególności automatyzujących procesy skryptów i aplikacji bądź innych kodów, plików lub narzędzi.

ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Akceptacja Regulaminu oraz Polityki Prywatności jest równoznaczna z zawarciem z Spółką umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie korzystania ze Strony w sposób zgodny z Regulaminem.
  2. Spółka jest usługodawcą usług świadczonych drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 wskazanej ustawy.
  4. Za pośrednictwem Strony Spółka świadczy na rzecz Użytkowników usługę nieodpłatnego udostępniania na żądanie Użytkownika treści Strony.
  5. Umowa o świadczenie usług, o których mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem w momencie rozpoczęcia świadczenia przez Usługodawcę usługi udostępnionej na Stronie, tj. z momentem wejścia na Stronę i ulega rozwiązaniu z chwilą opuszczenia przez Użytkownika Strony.
  6. Usługodawca świadczy usługi w języku polskim.

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Strony.
  2. Reklamacje muszą zostać złożone w ciągu 7 dni od dnia powstania zdarzenia podlegającego reklamacji.
  3. Reklamacje należy składać Spółce drogą elektroniczną na adres office@solution-partners.pl. W treści wiadomości elektronicznej należy zamieścić:
  • imię i nazwisko lub nazwę/firmę zgłaszającego reklamację,
  • adres email zgłaszającego reklamację,
  • zdjęcie reklamowanego produktu, jeżeli dotyczy,
  • opis zdarzenia.
  1. Reklamacja powinna obejmować dodatkowo dokładny opis zdarzenia stanowiącego podstawę zgłoszenia oraz wskazanie żądań zgłaszającego reklamację.
  2. Spółka nie rozpatrzy reklamacji, jeżeli zgłaszający nie spełnił warunków formalnych reklamacji, w szczególności, jeśli zgłaszający nie poda danych kontaktowych umożliwiających odpowiedź na reklamację lub jeżeli reklamacja zostanie wysłana na adres inny niż wskazany w ust. 3.
  3. Spółka zastrzega, że rozpatrzenie reklamacji może wymagać uzyskania od Użytkownika dodatkowych wyjaśnień.
  4. Spółka jest zobowiązana do rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi na reklamację otrzymaną od Użytkownika w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia otrzymania tej reklamacji.
  5. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Użytkownika na adres e-mail wskazany w reklamacji.
  6. Za przebieg postępowania reklamacyjnego odpowiada Spółka.

PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

  1. Wszelkie treści, grafiki lub innego rodzaju materiały znajdujące się na Stronie są przedmiotem praw autorskich lub innych praw własności intelektualnej należących do Spółki lub wykorzystywanych przez Spółkę na podstawie odrębnych umów.
  2. Użytkownik nie może wykorzystywać treści, grafik lub innego rodzaju materiałów znajdujących się na Stronie (w całości lub w części) w celach komercyjnych bez uprzedniej zgody Spółki, w szczególności Użytkownik nie może drukować, kopiować, modyfikować, pobierać na dysk twardy lub inny nośnik danych, a także zamieszczać w treści innych opracowań (np. dokumentach papierowych, publikacjach prasowych,  stronach  internetowych,  blogach oraz mediach społecznościowych) treści, grafik lub innego rodzaju materiałów znajdujących się na Stronie (w całości lub w części).
  3. Użytkownik może wykorzystywać treści, grafiki lub innego rodzaju materiały znajdujące się na Stronie (w całości lub w części) bez uprzedniej zgody Spółki w celach innych niż komercyjne, w szczególności w celach edukacyjnych, informacyjnych lub innych dopuszczalnych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  4. Użytkownikowi zabrania się dostarczania za pośrednictwem lub z wykorzystaniem Strony treści bezprawnych, naruszających zasady współżycia społecznego lub obyczajności, w tym w szczególności treści o charakterze obraźliwym, nawołującym do nienawiści, wulgarnych, nieprawdziwych, mogących wprowadzać w błąd, zawierających wirusy lub złośliwe oprogramowanie czy naruszających prawa osób trzecich, dobre obyczaje lub nieprawdziwe informacje godzące w dobre imię Usługodawcy.

PRACE MODERNIZACYJNE

  1. Spółka jest uprawniona do okresowego zawieszenia działalności Strony w przypadku wystąpienia awarii, błędu, usterki, a także prowadzenia prac modernizacyjnych lub naprawczych niezbędnych do poprawienia bądź przywrócenia funkcjonalności Strony, na okres nie dłuższy niż jest niezbędny do poprawienia lub przywrócenia funkcjonalności Strony.
  2. Spółka jest zobowiązana do uprzedniego poinformowania Użytkowników o planowanych pracach modernizacyjnych Strony oraz wynikającym z nich tymczasowym zablokowaniu dostępu do Strony, w postaci stosownego ogłoszenia na Stronie.

OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA

  1. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania ze Strony zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Użytkownik jest zobowiązany do dokładnego zapoznania się z treścią Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania ze Strony.
  3. Niedopuszczalne jest podejmowanie przez Użytkownika działań mogących w szczególności utrudniać lub destabilizować działanie Strony lub narazić Spółkę na utratę renomy lub dobrego imienia.
  4. Niedopuszczalne jest podejmowanie przez Użytkownika działań, które mogłyby naruszać prywatność innych Użytkowników m.in. poprzez zbieranie, przetwarzanie i rozpowszechnianie informacji o innych Użytkownikach bez ich wyraźnej zgody.

 

ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI

  1. Spółka nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku korzystania przez Użytkowników ze Strony w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu lub powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Spółka nie odpowiada za okresowy brak możliwości korzystania przez Użytkowników ze Strony, jeżeli okresowy brak możliwości korzystania wynika z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność niezależny i zewnętrzny dostawca usług, szczególności usług informatycznych lub telekomunikacyjnych dostarczanych Spółce lub Użytkownikowi, albo z Siły Wyższej lub innych zdarzeń, których Spółka nie mogła przewidzieć i którym nie była w stanie zapobiec.
  3. Spółka nie odpowiada za działania osób trzecich obsługujących system informatyczny Strony, jak również za szkody powstałe w wyniku uszkodzenia sprzętu komputerowego Użytkownika bądź jego zasobów danych, w trakcie lub w związku z korzystaniem ze Strony, w szczególności na skutek przedostania się do systemu informatycznego Użytkownika wirusów komputerowych.
  4. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za prawidłowość, prawdziwość oraz zaktualizowanie danych podanych Spółce.
  5. Ograniczenia odpowiedzialności, o których mowa w niniejszym Regulaminie nie mają zastosowania do Użytkowników będących Konsumentami w zakresie przewidzianym przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

  1. Konsumentowi, po zakończeniu procedury reklamacyjnej, przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument:
  • uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
  • uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą;
  • może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Fundację Konsumentów pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 oraz 22 290 89 16 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
  1. Wykaz instytucji zajmujących się pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich wraz z wykazem rodzaju spraw znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem https://www.uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php.
  2. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.
  3. Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest dobrowolne co oznacza, że obie strony muszą wyrazić na niego zgodę.

ZAGROŻENIA

  1. Użytkownik, tak jak każda inna osoba korzystająca z Internetu, podlega zagrożeniom w związku z korzystaniem z Internetu. Podstawowym zagrożeniem każdego Użytkownika Internetu jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód, typu wirusy, „robaki” czy „konie trojańskie”. By uniknąć zagrożeń z tym związanych, w tym pojawiających się w momencie otwierania wiadomości elektronicznych, zaleca się, by Użytkownik zaopatrzył swój komputer (lub inne urządzenie), który wykorzystuje podłączając się do Internetu w celu korzystania z Serwisu, w program antywirusowy oraz zaporę sieciową (tzw. firewall) i stale go aktualizował.
  2. Spółka informuje również, że szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z Serwisu wiążą się z działalnością tzw. hackerów, zmierzających do włamania się zarówno do systemu Spółki (np. ataki na jego witryny), jak i Użytkownika.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Spółka przetwarza dane osobowe Użytkownika zgodnie z RODO na zasadach opisanych w Polityce Prywatności, która została udostępniona Użytkownikom przez Spółkę na Stronie w sposób umożliwiający jej utrwalenie i zapisanie na dysku twardym komputera lub innym nośniku danych.

 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, w uzasadnionych przypadkach, w tym w szczególności w przypadku:
  • zmiany warunków technicznych funkcjonowania Strony, w tym związanych z postępem technicznym lub technologicznym;
  • zmiany warunków korzystania z oprogramowania lub korzystania z urządzeń użytych do funkcjonowania Strony, w tym dokonanych przez producentów lub podmioty, którym przysługują prawa do oprogramowania lub prawa do urządzeń;
  • wydania przez uprawnione organy państwowe decyzji lub orzeczeń mających lub mogących mieć wpływ na treść Regulaminu lub funkcjonowanie Strony;
  • Siły Wyższej;
  • zmian formalnych lub organizacyjnych Usługodawcy mających wpływ na funkcjonowanie Strony;
  • innych uzasadnionych przyczyn.

Spółka w takiej sytuacji powiadomi o tych zmianach na 7 dni przed dniem wejścia w życie nowego brzmienia Regulaminu. W takiej sytuacji nowe brzmienie Regulamin wchodzi w życie w dniu ustalonym w treści powiadomienia o zmianie Regulaminu.

  1. Regulamin pełni rolę ogólnych warunków umów w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
  2. Regulamin został opublikowany oraz udostępniony w postaci umożliwiającej jego utrwalenie i
    zapisanie na dysku twardym komputera lub innym nośniku danych, w dniu 09.03.2023 r.
  3. Brak akceptacji nowego lub zmienionego Regulaminu przez Użytkownika jest równoznaczny z jego rezygnacją z korzystania z funkcjonalności Strony.
  4. Integralną część Regulaminu stanowi Polityka Prywatności.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania.